trettioförsta

Idag har jag ont i magen. Separationsångest. Lite ledsen känsla i kroppen. 
Önskar att jag kunde packa ner mer saker, t.ex. Dida och Fia. Jag har
ialla fall valt ut vilka av mina olevande föremål jag ska ta med mig
(försökt intala mig själv att det INTE är nödvändigt med fyra likadana vita stickade
tröjor, plockat bort några för att sedan i sista sekund lägga tillbaka dem i packningen),
vilka kläder jag ska flyga i och vad som ska vara i min viktiga mapp.
 
Kom fram till:
 
Mina utskrivna cv:n som förhoppningsvis ger mig jobb.
Nyckeln till lägenheten där vi ska bo nu i helgen innan vi får tillgång till den riktiga lägenheten.
Ett kort på den största inspirationskällan jag har och den största hjälten i min vardag. Min bror.
 
Hahahahaha, kan inte beskriva hur mycket jag sitter och skrattar åt att han är med på ett litet
hörn. Bokstavligt och bildligt talat. Ska väl inte sticka under stolen med att han är en av de 
roligaste människorna jag vet. 
 
 
 
Åh, nu blev jag ledsen igen... 
 
Depplista på...
 
Hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0