majset

Lite bakis, jättetrött men framför allt... Ledsen. 
 
Jag kan inte förstå att Maja ska lämna oss imorgon (IMORGON) och flytta till
Göteborg (GÖTEBORG). Vet att hon kommer ha det så bra där borta och är så glad
för hennes skull att hon ska ut på äventyr.
 
Men, jag kan inte låta bli att vara ledsen för våra skullar som ska klara oss utan henne.
Gud, vi har för tusan tagit oss till Barcelona, ätit likadan mat i åtta månader, haft otaliga
utekvällar (och vissa kvällar som inte blev så långa på grund av olika anledningar), spenderat
överdrivet många timmar på stranden, haft varsitt nutellaglas vi drack ur, hatat jobbet,
taggat igång och dragit ned varandra, åkt två FANTASTISKT roliga taxiresor tillsammans
(och ett flertal andra mindre minnesvärda), skrattat ihjäl oss åt när internetcafé-snubben hälsade
på oss utanför caprabo (eroski, en rostig spik osv.), haft jaguddeärjättelika!!!!-moment mest
hela tiden tack vare Majas förmåga och hunnit skaffa oss hundra andra internskämt.
 
Åh, jag blir ännu ledsnare när jag sitter och skriver ner allt. Maja är ju en av de roligaste människorna
jag vet, och när hon tycker något är så konstigt och ska berätta om det så har hon en speciell
min som jag inte kan låta bli att skratta åt. Det är den roligaste minen jag vet, kombinerat med 
det speciella tonfall hon använder sig av. 
 
Usch. Jag kommer sakna henne så mycket.
 

Kommentarer
Postat av: mi nombre es maja

gud, nu fick jag lite ont i magen. VI SES SNART MIN BÄSTA MATKOMPIS <3

2012-10-06 @ 23:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0