löningsdag

Tror att jag KAN ha världens bästa period framför mig. Tre veckor ungefär i alla fall.
Imorgon ska vi ha tjejmys, fredag SEMESTERMYS med dida, ben  och jerry. Vi ska
unna oss. Som vi gjorde förrut. Ganska ofta faktiskt.


Resten av helgen är lite oplanerad just nu, men det gör ingenting. För på
måndag smäller det. På måndag åker jag och Jenny till
B A R C E L O N AAAAAAA. Jag dör. Vi ska gå ut, sola, hänga i parkén med sángria,
köpa lite kläder, mysa med alla våra vänner och... ja. FYFA-AN VAD KUL.




Sen så kommer vi hem lagom till det storslagna Luleåkalaset. Har lovat
mig själv att se total eclipse of the heart om det så är det sista jag gör.
Kanske hänger lite med mina vänner också om jag hinner. Bonnie först.


Och på måndagen därefter ska vi klockan 09.00 stå redo på Statoil för att
hämta ut vår hyrbil och sen dra ner till södra sverige. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Avesta och Thimm är första stopp. Sen Borås och de finaste stjärnorna.
Längtar är att underdriva så att säga. Vi tänkte väl kanske hinna med lite
way out west och så när vi är där nere men vi får se hur det blir med den
saken.


Så, nu ska jag och mamma dricka te. Sista lugna kvällen. YEAH.

Kommentarer
Postat av: selma den grymma

hahhaha... hmmm carrros jag vet faktiskt inte om vi kommer hinna med wow, men vi kan ju försöka! LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTARRRR SÅ ja knappt kan äta choklad typ... så då vet du hur MKT det betyder.

2012-07-26 @ 23:08:16
URL: http://chocolateforbreakfast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0