dan före dopparedan

Hemma efter en sleepover hos mormor och morfar. Herregud vad mycket action
det har varit.

Gud, vet inte vart jag ska börja. Kom dit vid tre. Ätandet började direkt.
Lunch, fika, kaffe, glasstårta, "nämen, jag har ju bakat bullar", kvällsfika,
godis, "någon som vill ha en glass?", däcka med kramp i magen.

Sedan där någonstans mellan allt ätande så hann vi vara på konsert
i Seskarö kyrka. Riktigt bra drag, många jämnåriga, vip-efterfest då
det var mammas kusin som sjöng så vi snubblade väl hem vid halv
sex då solen gått upp för längesen.

Nä.
Mellan 19.00 till 20.00 lyssnade vi på några svenska, naturinspirerade
operalåter. Jag och mormors kompisar.

Vad bra att det var en skev bild.

Sen imorse var det lite lugnare med maten och aktiviteter. Och resten av
dagen har jag mest bara förberett mig. Packat, städat (kan vi väl kalla det
när man plockar upp kläder från golvet, stolen, fåtöljen, skrivbordet samt
under sängen) och handlat palt. Jenny, vi drar imorgon. IMORGON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0