tjugoförsta

Jag har just kommit hem från världens mysigaste grillmiddag/ricecrisp-tårta/
kaffe/altanhäng hos min westsidehomeboy KJ. Vi har bara pratat. Och det
var så kul. Roligast var nog antingen Kajsas kund som kommer in och ber om
en bag på finlandssvenska/någon stark brytning och får råd om både peggar
och bänkar innan han hittar rätt eller Saras extrajobb på ungdomsledarmötet
för Livets ord. Lönen för ett helgjobbs slit av tillagning och servering av mat
åt 85 personer var en påse godis och ett ljus.

Nu ska jag fortsätta mitt mys här hemma med Hart of Dixie i min nya pyjamas.
Imorgon ska jag och Dida ut och springa. Så detta är nog det sista jag skriver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0