nittonde

Jag har haft min första vita helg på väldigt, väldigt länge. Jag känner mig renad,
pånyttfödd och redo att anta alla livets nya utmaningar. Sen känner jag mig
väldigt kreativ då jag precis kommit in från en lång, lång promenad med Jempa
Ros.


Ha ha ha ha, nja.

Ska inte driva bort det ovanskrivna, för det känns faktiskt väldigt bra att inte
druckit minsta lilla droppe alkohol. Har istället spenderat helgen med mina päron
och på kräftskiva. Juste, jag och Fisen bakade en paj också. Freewhelade med
creme fraiche istället för vispgrädde och hade i 75 gram för mycket ost, så nu
har vi ett eget västerbottensostrecept. Skriv en kommentar i fältet om ni vill
ha det =)


Skämt åsido. Idag åt vi surströmming hemma. Det var gott. Ibland kan jag
känna mig lite smånöjd för att jag faktiskt gillar det, för det är oftast jag som
inte gillar det alla andra gillar (skinka, bacon, kassler, räkor, kräftor (vad gjorde
jag på en kräftskiva? Jag åt paj.), svamp, pulvermos, renskav, gravad lax etc.)

Nu ska jag se sista avsnittet av Sons of anarchy. Gruvar mig lite. FARVÄL JAX.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0