21 fucking år

Överlevde mot alla odds min tjugoförsta födelsedag. Hann:
 
- Bli väckt klockan 07.00 av familjen. Har inte varit vaken så tidigt på hundra år.
Syns kanske. Calle var också lite trött.
 
- Äta lunch med mammas sida av släkten. Sen gick vi på stan, jag, mormor och Pia. Pia lyckades
övertala mig att köpa en tändsticksask (jättefin visserligen) för 49 kr.
 
- Resten av kvällen fikade jag bara. Och drack kaffe. Försökte töja ut Pias gamla skinnbyxor.
Fick oväntat besök av Maja, Jenny och Frida. De hade med sig en klänning och en kladdkaka
till mig. En kladdkaka med både hela och nedsmälta sjöfrukter på, de känner mig de där
rackarna.
 
 
Juste, köpte ett block på panduro också. Ingen aning om varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0