ento

Har blivit totalt besatt. Det är så illa att jag letar efter samtalsämnen som har med
det att göra, och blir samtidigt JÄTTEglad om någon annan tar upp det.

Ento-fucking-urage!!!!!!!!!!!!!!! (Visserligen tvåhundra år efter alla andra.)

Kan ha lätt magont när det går dåligt för någon av karaktärerna. Blir överlycklig
när Vince får en bra filmroll. Älskar Ari mest av allt (speciellt när han säger
fuck/mimar i luften när han pratar med kunder i speakerphone)!!!!! och får
huvudbry när jag funderar på om alla tjejer är lika besvärliga som Sloan.
Tänkte slå på ett avsnitt nu, meeeen insåg att jag såg klart HELA säsong sex igår
innan jag skulle sova....... FML. Ska nog istället duscha, äta frukost och göra mig
redo för en arbetsdag. Efter arbetsdagen ska jag gå till fialotta och SUPA.

Nä, skämt, fira.


Kommentarer
Postat av: kajsa

äntligen!! entourage är det bästa som hänt mig, är glad för din skull. började nästan gråta när jag såg sista avsnittet på SISTA säsongen... men enligt ryktet kommer det en film på det! fätt nice

2011-10-07 @ 14:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0