tjugosjätte

Igår fick jag ett mobilspel introducerat för mig.
Jag är besatt.
(Fast på svenska då förstås, kan inte ens översätta vanliga ord på
engelska. Så krypterade engelska ord går fetbort!!!!!)
Och nu har jag klarat de tre gratistemana (temanen?) vilket gör att jag
måste köpa nästa paket.
Det är så SMART av de som skapat spelet, önskar att jag också kunde
komma på något sånt där någon dag. Fast har ju i och för sig redan
kommit på en fett bra uppfinning. Kommer inte riktigt ihåg vad det var
nu, men vet i alla fall att det typ var i åttan och det var ju då man var
som smartast så att...

Kommentarer
Postat av: Johanna

haru köpt de nya temanen (temarnen? temizarna?) eller?!

2011-05-27 @ 11:15:05
URL: http://johannanonstop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0