Jävligt bra helg!

Stockholm onsdag till söndag, sen blev jag tvungen att jobba måndag och
tisdag. Det passar inte mig riktigt att jobba när jag egentligen behöver
få landa hemma och göra allt i min egen takt.

Till exempel, så har jag haft jättelust att se ellen degeners show och
äta glass direkt efter frukosten. Men det har jag inte kunnat för att jag
jobbat.

I alla fall, så var helgen bäst. Vi har bland annat...

... träffat på bengt som alltid är tidig till tunnelbanan.


... druckit vin på samma uteservering som nickystockholm och
bobby från mammas pojkar!!!!!

... varit på samma uteställte som sean banan (hahahaha), det
bästa var nog när ida hade gått iväg en sväng och kom tillbaka:
"och så skulle jag vända mig om, och vet du vem jag krockade
med då? SEAN BANAN!!!!!!"

... shoppat...

... hängt med linn (GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!) på söder
där vi drack vin och gick på stockholms stadsmission.

... sett rix fm i kungsträdgården (eller kungsan som pappa kallar
den bara för att han vill låta världsvan). Liiiite jobbigt att mohombi
hade världens porrigaste bakgrundsdansare på familjekonsert.
De gestaltade verkligen bumpy ride.


... varit barnvakt, ätit bj och sett a walk to remember (eller jag såg,
ida löste korsord/dansade/busade), ätit lunch på vapiano, druckit
EN kopp kaffe osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0