trettioförsta

I helgen har jag...

... spelat tp hos frida hela lördagkvällen. Varje gång jag hade chans på en
tårtbit fick jag en fråga som typ: "Hur många avsnitt producerades av
serien kåkfararen som gick 1960 på tvåan?" Vann inte.

... ätit middag på allstar och sen gått hem dirr.

... chillat på donken (vilket alla borde veta vid det här laget, checkade
ju faktiskt in på facebook!!!!!!)

... jobbat...

... sett solsidan. Hoppas dock att det börjar bli roligare snart. Annars så
var det faktiskt rätt kul när de inte förstod ett ord av vad städarens
man sade.

I helgen har jag inte...

... VARIT PÅ ALLSTAR!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du åt ju middag där ;) hahaa var tvungen att påpeka förlåt

2011-01-31 @ 23:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0