haares

Duschade i fredags innan jobbet.

Duschade inte igårmorse innan jobbet, utan intalade mig att just den här
gången så blir nog inte mitt hår smutsigt efter en dag och att även fast
chanserna är små så håller det sig nog rent till på måndag.

Sen så... Duschade jag inte idag heller innan jobbet. När jag kom till
jobbet så fick jag lite av en chock. Det var smutsigt. Och luktade rök.

Fick tvätta det i handfatet. Med handtvål. Som tog slut mitt i allt. Sen
blev håret lite tovigt eftersom att handfatet är lite mindre än en vanlig
dusch och kranen lite lägre vilket gör det lite svårare att komma åt
överallt.

Att säga att jag var ful i håret idag är en underdrift.

Jag var fulast.


Bilden gör inte håret rättvisa. Eller det kanske förresten är exakt det den
gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0