plus slash (/) minus

-

Det är vinter och sisådär 45 minusgrader ute.

Mina eksem kliar.

Alla är i Stockholm och har roligt. Utan mig.

Vi har inget mjukbröd hemma så jag måste äta hårdbrödmackor.

Jag vill se Harry P på bio men den är från 15 :(

Min mamma tränar mer än mig och hon tränar en gång i veckan.

Läslampan i mitt rum funkar inte eftersom jag skulle behöva byta
glödlampa så jag kan inte läsa några böcker!!!! Obs. Går ej att lösa
på annat sätt.

Min mobil vägrar sluta fungera.

+

Mamma har köpt JÄTTEmånga gorby's.

Nääääe, okej, nu överdriver jag lite igen. Finns ju faktiskt jättemycket
positivt. Typ julafton. För det är ju en så himla rolig dag. 


Kommentarer
Postat av: i

jag är i sthlm, jo.

har jag roligt? ne.

2010-11-25 @ 22:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0