mord

Jahapp, SNART HEEEEEEEEEELG är det för vissa men jag hade tänkt
jobba då jag.

Idag gick jag in på the phone house (kanske sitter ihop eller så, jag vet
faktiskt inte riktigt hur man stavar det!!!) kvart i sju och råkade köpa en
iphone.

Ja, jag råkade faktiskt!!! Antar att jag föll för alla försäljarens små
knep. Hon räknade ut massa olika summor och så mitt i allt så slänger
hon ut sig att "vi råkar faktiskt ha två på lager, hehe, och det
är nog sista sändningen för sen ska iphone till Asien och så." Så, vad
ska man göra? Kändes ju lite långt att åka till dit. Blir lite dyrt också.

MEN har dock fortfarande huvudbry... För nu har jag köpt den helt utan
något abonnemang, för jag gillar inte riktigt avbetalningar och sånt.
Tänkte lite smart (trodde jag) att: Jaaa, men då uppdaterar jag bara
mitt abonnemang som jag har nu med lite surf. Kommer hem, surfar
in på telias hemsida och ser att det är BINDNINGSTID på surf.........

I ett år.

.....

Så, då är det ju lika att köpa telefonen med abonnemang. Eller?
ÅH. Orkar inte leva.


Och här skulle jag då lägga upp en bild på ett självmord. Googlade på
suicide på google (nehe...) men då kom denna upp. PRECIS vad jag
letade efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0