panic

Ja, när det är dags för såna här hektiska dagar brukar jag göra som Johanna
Blom, nämligen planera så jag ska hinna allting.

Mellan tolv och två försökte jag hinna sola, prata med jenny i telefonen, äta
lunch och läsa min bok. Hann nästan.

Mellan två och tre försökte jag hinna köra till stan och fixa mitt busskort.
Hamnade lite efter i tidsplaneringen.

Mellan tre och fem försökte jag hinna läsa min bok och duscha. Men jag gav
upp, man är ju inte mer än människa. Istället var jag tvungen att sätta mig
ner och andas.

Nu när jag för en gångs skull har en plan, något att göra för kvällen, så var
pappas plan försenat när jag skulle hämta honom och nu tar det jättelång
tid med maten.

Men, nu måste jag försöka varva ner efter denna hektiska dag.
Får ju inte bli stressad igen.



Och så här jättefint väder var det igår när jag och Jenny chillade i
norra hamn.

Kommentarer
Postat av: jojje

keep up the good work! min planering håller rätt bra faktiskt!:) man lär sig med tiden

2010-06-18 @ 19:20:24
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0