midsummer

Midsommar blev inte riiiiktigt som jag tänkt mig, då jag i torsdags
svimmade hos ida och kräktes hemma. Nej, onsdagsklubben var inte
så galen (fast det var kul, tequila och studsmatta hos Jenny g till Jenny b's
ära innan och sen i princip bara vi klassisar på dansgolvet) så den här
gången berodde det faktiskt inte på alkoholen. Woho.

Detta ledde i alla fall till att jag körde bil igår. Lite trist bara att man inte
vågar prata med någon. Fick vara på några förfester och fester så det
var ju kul.

Från Gammelstad till Skurholmen till Hertsön till Gammelstad till Långviken
till Skurholmen till Lövskär till Gammelstad till Björkskatan till Kallkällan
till Björsbyn till Lövskär till Porsön till Hertsön till Skurholmen till Porsön
till Björkskatan till Stan till Gammelstad till Porsön till Stan och HEM.

Oj. Ja. Det värsta var att jag typ hade kul på riktigt.

Glad midsommar i efterskott i alla fall.

Dessa tre brudar gjorde min kväll. (och ja, jag hade ingen annan
bild på dem tillsammans...)

Kommentarer
Postat av: jojje

HAHA bra bild! :D

2010-06-27 @ 15:39:12
URL: http://jojehanna.blogg.se/
Postat av: jennyg

hahahahahahah

2010-06-27 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0