konstigt inlägg

Imorgon ska jag jobba.


WIHO, jag har ett jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YEAH.
Trodde faktiskt aldrig jag skulle få skriva sådär. Annars så händer det
absolut ingenting i mitt liv för tillfället. Ska flytta in i en annan lånad
lägenhet på fredag och även samma dag fira att mormor och morfar
varit gifta i 50 år.

Shit. Vet inte hur jag ska hinna med allt som är planerat.

................................

Nu ska jag invänta jempan och majsan som är ute och springer.
Nej, jag hade inte med mig några kläder så jag kunde inte följa med.
För annars hade jag ju verkligen gjort det så hurtig som jag är
nuförtiden.

.....................................

Sen ska vi se fotboll. Grymt kul när inte Sverige är med.

............................................

Positiv dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0