Jag...

... är så fruktansvärt less på att vi ska ha tvåsiffriga minusgrader.

... har haft en bra helg. Mycket bil, ingen fest, solsidan, lite max, arcus,
första jobbdagen (var så trött när jag kom hem att jag inte ens orkade
sitta vid datorn) och mycket mobilnötande.

... orkar inte (VERKLIGEN INTE!!!!!) ta tag i projektarbetet. Men det är
liksom dags då allt ska vara klart om cirka två månader. Kommer gå... bra.

... lyssnar på lite deppmusik.

... önskar att jag hade liiiite mer än 43 kronor kvar av studiebidraget.
Det hade varit ganska roligt att ha gratis sms.

... sänder en liten tanke till nicaragua (ja, något sånt i alla fall) nördarna
som tvingas utstå sol, värme och en glad atmosfär... Stackarna. Hoppas
att de i alla fall har det nästan lika bra som vi i Luleå har.

... måste väl erkänna att jag är jätteavundsjuk på nicaraguanördarna...

... är oerhört taggad för nk, engelska och psykologi imorgon. (...............)

... ska gå och försöka lägga in lite vinkar att min mor ska ladda min mobil.
Brb.

Kommentarer
Postat av: noname

Hej Carolina, kul att du uppdaterade din blogg!

Kjamiz

2010-02-21 @ 21:22:14
URL: http://ajverr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0