hej

Hejhej Elli, här ligger jag och ditt spel och har det bra!


Vi saknar dig, och längtar till imorgon.



Idag har jag och jenny lyxat till det med en liten frunch beståendes av
Waldorf's lunchbuffe. Lyx. Sen har jag slingat håret. Lyx/DYRT.
Förr i tiden slingade alltid mamma mitt hår. Nu går det inte längre för vi
blir alltid ovänner. Jag börjar gråta för att jag tycker hon sliter alldeles
för hårt när hon drar upp håret genom hålen på hättan och hon tycker
jag är mesig som gråter. Sen blir jag arg och då gråter hon. Eller nä,
hon skrattar som vanligt.

Slutsats: Slinga håret hos frisören.

FEST IMORGON!!!!!!! Är typ fett taggad. Igen. Som vanligt...

Plan: Förfest hos oss, sen dra ut på vilda äventyr.

Okej, vilda äventyr kan vara det töntigaste jag skrivit någonsin.
(blev bara lite ivrig, som Ida ibland kan bli när hon skriver sms.)


Haha, åh, kan vara den sötaste bilden jag sett!! Kram på dig.

Kommentarer
Postat av: ida

snyggt hår, trodde aldrig det om dig. trodde inte du skulle våga hehehe, och tack för att du visar alla dina läsare hur jag ser ut, fyfan. Kram!

2010-12-09 @ 19:01:15
Postat av: ellleeeeeeey

HEJ HEEEEEJ carro och spelet! saknar er båda, men imorgon återförenas vi (L) (L)

2010-12-09 @ 23:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0