trettionde

Tisdag, onsdag, torsdag gick rätt snabbt nu när jag sitter här och tänker lite.
I tisdags var vi i Finland (huvva) och köpte tofflor på IKEA.

Näe, okej, lite för internt kanske.

Vi var på kära alko och handlade lite.

Igår var vi på Allstar och åt middag, innan vi drog en egen liten förfest jag
och Ida på vägen mellan Allstar och Kafelino. En liten (enorm) tequila
senare var partyt igång som avslutades på Statoil med brottning med den
stora mosmenyn. Eller nåt sånt.

Idag vaknade vi ett, sen två satt vi på max och åt världens godaste mål.
Kvällen har tillbringats i Jennys källare där vi legat och sjukat ikapp till
satc.

Imorgon ska jag sova länge om jag inte vaknar tidigt.
Började tänka på Jenny som ibland har vaknat av att någon öppnade
locket på smöret. Tur för mig att jag inte ens skulle vakna om någon
tog smörpaketet och doppade det i mitt ansikte.


Jättepigga och glada nyvakna dagen efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0