femtonde

Herregud, vi har nk-prov imorgon. Och jag fattar ingenting. Och jag orkar inte
plugga. Och jag vill bara dö och återuppstå imorgon klockan 3. Nog för att jag
hade varit tvungen att göra provet då istället...

Ja, tog bussen till Lulsundet igår och skulle plugga med Ida. Innan vi ens
öppnat böckerna hade vi bestämt oss att vi inte orkade. Vi färgade Idas hår
och såg Greys. Vet inte ens vad jag ska säga, för det värsta är att jag inte
ens orkar bry mig... (Fett cool jag vet)

Istället är jag bjuden till Maja och äta tårta ikväll, har längtat hela dagen.

Va, vadå? Plugga? Nk? Prov? Näe, tror inte det.



Jag är så less att jag hade lust att springa ut och skrika när det blev reklam
på spotify. Igen. KAN NÅGON GE MIG PREMIUM?????

Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0