extraordinärt inlägg

Klagade lite åt Jenny att jag inte hade några bilder och se på tusan, här sitter
jag med en massa sommarbilder. Fick även några andra som jag tänker
bespara allmänheten... I alla fall så för de här bilderna med sig ljuva minnen
från vårat dygn som båtmänniskor. Något vi båda fastnade för när vi fick dricka
cider på kvällen.

En liten promenad i skogen. Har aldrig sett så mycket älgbajs på samma ställe.
Han var inte i vårat sällskap, utan han var på väg hem. Har inte sett till
honom sen dess.

Två bänkar och lite sand.

"Åh, vad skönt det ska bli att sova!" ser det ut som jag tänker. Otroligt töntigt.
Hoppas det var något annat.

Streetdance, eller hur kopplar du Jenny?!?!?!?!
Så, tack Pia, tack Kenneth, tack Carolina och tack Jenny, tack Jenny,
tack, tack, TACK Jenny för dessa tjugofyra timmar.

Snart är det sommar igen. 

Kommentarer
Postat av: jny

haha tack sjeeelv ;) och grannarna, grannarna!! haha.

2009-10-26 @ 01:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0