artonde

Idag när jag vaknade tyckte jag att jag kände mig mycket piggare än igår.
Någon minut senare är det som att allting bara blir suddigt, så jag gick in i
en vägg och svimmade. Fantastisk start.



Så resten av dagen har jag knappt fått vara ensam, när jag skulle gå på
på toa stod både mamma och pappa stod utanför toaletten och jag fick INTE
låsa.

Så jag har inte haft så mycket att göra vilket har lett till att jag blivit insatt i
alla tv-program som finns. Sen så fick jag så lust att se high school musical 3
så pappa for och hyrde den. Har även gråtit lite till hairspray...

Det och så tecknet att jag inte har någon matlust är det som gör att jag
är sjuk på riktigt. Jag har nästan inte ätit något idag och jag är inte hungrig.
Håller typ på att bli dödssjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0