tionde

Min lillebror är 11 år gammal och ikväll ska jag vara barnvakt till honom.
11 år... Borde man inte klara sig själv då? Eller? Hade i alla fall inte tänkt
vara med honom ändå, måste göra en fucking storyboard till min flash-
saga. YIPPIE. Borde egentligen också skriva ett tal, men det kändes lite
väl ambitiöst. Man måste ju behålla sin coola stil.

Och sen, så har jag ännu mer roliga saker på schemat. Ska städa mitt
rum och jag bävar verkligen. Halva min garderob ligger på golvet. Kanske
ska förtydliga lite, städa rummet=plocka bort kläder som inte ligger i
garderoben.

Herregud, inte som att jag skulle dammtorka eller nåt.


Juste, måste bädda sängen också....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0