natti

Idag har jag insett att:

- Jag nog kommer aldrig ta körkort. Känns lite trist men som man brukar
säga: Life is bitch, than you die. Jo, men man säger så, jag lovar!!!!!

- Greys rockar fett. (Dock förståååår jag inte hur snyggaste killen i
serien kan vara intresserad av Christina...)

- För att få pengar måste man ha ett jobb. För att få ett jobb måste man
söka ett. (Har i och för sig vetat det här ett tag men det får bli en punkt
ändå.)

- Jag har inte råd att ta studenten just nu.

- Vaccinet för svininfluensan inte verkar vara något för mig, i fredags
glömde jag bort att jag skulle ta det och idag var det slut. Synd.

Imorgon borde jag:

- Vakna pigg så jag klarar körlektionen utan att... köra dåligt.

- Söka jobb. Jag MÅSTE söka jobb. Eller, kanske i helgen...

- Vara jätteduktig på BOJ-dagen och inte bara äta palt i matsalen hela
dagen. (Ja, det är palt!!!!)

- Betala resan. Fast det ska jag faktiskt göra. Efter att jag hört med
banken om mitt VISA-kort innehåller avbeställningsskydd.

- Ha kläder efter väder. Det vill säga: Inte skinnjackan när det är
minusgrader och inte dunjackan när det är plusgrader och regnar.
Ps. Ingen keps heller. Ds.


Här är jag och mitt skitiga hå..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag kom just på att jag måste duscha. Ska ta ett bad
och dränka mig istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0