fredagen

Känslan idag på leos lekland när William kastade bollar i mitt ömma huvud...
Eller när vi körde kull och han bet mig... Eller att vara 15 år äldre och 1 m
längre än medelåldern... Den sa åt mig att det smärtfriaste vore att be
någon av ungarna knuffa ner mig från taket på bollhavet.

Fast ja, kvällen igår var lätt värd att offra den här dagen för. Det var så
sjukt kul. Fullt ös medvetslös använde vi som motto igår igen hos Jennifer.
På Allstar minglade vi på, och när vi började känna att vi hade varit där
hur länge som helst så var klockan bara 12...

Fyra hungriga tjejer satt sen på max och väntade på bussen. Utan pengar.
Men vi kunde till och med skratta då. Så då antar jag att vi klarar i princip
vad som helst.



(Ellis bild)
Fantastiskt. Fantastiska är ni.

Kommentarer
Postat av: kajkaj

ser jag fel eller snusar du på bilden?! :O

2009-11-15 @ 01:33:18
Postat av: c

HAHAH, gud, det har du faktiskt rätt i! Det hade jag helt glömt bort att jag gjorde...

2009-11-15 @ 21:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0