cry

Såg just systrar i jeans, andra sommaren och vad kan jag säga, såna där
filmen berör mig. Jag har suttit och gråtit typ halva filmen. Vilken mes jag är.
Förstår inte hur jag kan bli så gripen... Dock så är den för barn över tio år
så lite dramatisk måste den ju ändå vara.


Här grät jag i alla fall inte. Det var precis i början innan det hade hunnit
hända något.

Funderar på att gå och lägga mig, men då jag är ledig imorgon kan jag ju
inte somna innan tolv för då utnyttjar jag ju inte ledigheten och då
kommer jag kanske vakna tidigt imorgon och hinna utnyttja dagen och
det kan man ju inte göra när man är ledig.

Så, kanske gör lite tester på facebook. Kollar vem av mina vänner jag
är lik och hur mycket jag väger. Fattar inte hur facebook kan veta allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0