åttonde

Att det aldrig kan hända något kul i Luleå när man är borta... Nu var det snart
tio timmar sen jag for och det ser fortfarande likadant ut. Eller ja, allt ser inte
likadant ut. Som t.ex. mitt rum. För jag har köpt två nya kuddar och en pläd!!!!


Fina va.

Sen så svängde vi förbi candy world en sväng också, william skulle ab...

Alltså okej, usch, jag råkade just "dricka" lite hudkräm....................

I alla fall, William skulle absolut ha en påse med Swedish fish från IKEA
också. Så vi badar väl ungefär i godis nu. Helt okej.

Ps. LEDIG IMOOOOOOORGOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Funderar på att gå till skolan ändå. Om jag har tur kanske jag får lite
läxor eller nåt. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0