tjugonionde

Idag fyller pappa år, fast jag tänker inte skriva grattis till honom för han kommer ju
aldrig få läsa det. Hoppas jag...

Just nu sitter jag och lyssnar på I want a mum that will last forever, från rugrats.
Jenny ville att jag skulle ladda ner den till henne för längesen men varför jag
har den i en av mina spellistor har jag faktiskt ingen aning om...

Lika lite aning har jag om varför vi ställde upp i JDM, blev väl ingen succe då
alla i princip utklassade oss. (öjebyn och boden) Under sista matchen blev
det så illa att alla jublade om vi gjorde mål, inklusive våra motståndare...

Usch, ville helst inte tänka på det där... Gillar dock laget, och att jag har fått en
ny kompis. Sen gillar jag att jag nu för en vecka ungefär ska flytta hem till
Jenny. Ska till och med få en egen nyckel!



Tummen upp för denna bild! Synd bara att roasters inte ska ha uteservering
i år.................................................................
(och hoppas allting känns lika bra fortfarande nere i skidsamhället kajsa!) 

Kommentarer
Postat av: kaj

det känns kanonbra!

kul att det gick så bra med innebandyn förresten... :p

2009-03-29 @ 17:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0