sjuttonde

carolina säger:

skulle lyfta en låda och så stod jag och verkligen ansträngde mig (orkade den inte)

så kommer daniel in och pekar på en sån där skjutsare

så jag gick och hämtade den, skulle ta ner stödet

fick inte ner det....

han stod fortfarande och kollade, skrattade åt mig

ida i varsson säger:

HAHAHA

gumman

carolina säger:

vänta, det är inte det värsta

ida i varsson säger:

maaat brb

carolina säger:

till slut fick jag ner det

(var redan röd i ansiktet då på grund av ansträngningen...)

så kommer han den andra ägaren in

daniel berättar vad som har hänt och jag börjar skämmas

han den andra skrattar

så kommer nästa moment

FÅ UPP LÅDAN PÅ SKJUTSAREN

båda stod och kollade på mig...

la in lite försiktigt: ska ni stå där länge?

dom svarade: jo, men kom igen nu! få se när du lyfter!

jag blev så röd!

Förutom det så har jag haft en fantastiskt bra dag, älskar min praktik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0