Nya roasters

Jag gillar inte nya roasters. Punkt.

Visst, det är inte lika varmt och litet som det förra men hela stället har ju som
tappat sin charm. Eller ja, det tappade när det visade sig att den nya chefen
inte var en så glad prick...

Cleo i fredags då, lika kul som alltid. (jaa, jag vet, har varit där två gånger...)
Att man sedan kan dreggla för att en kille dansar så snyggt är ju en annan sak...
Sen igår spann jag för livet mellan 13 och 14.00, det bästa med det var
ju att man fick äta gratis bananer, bullar och godis.

Hem, duscha, äta tacos (stort misstag) sen in till stan igen för att fika med
jenny och linn. Åt sedan middag där trots att jag inte var hungrig, kändes
lite som en vanlig carolinadag iofs. Äter alltid frukost, lunch, middag och
mellanmål även fast jag inte är hungrig.

Kvällen spenderades @ my place med jenny och glass och satc.
Det var ungefär hur skönt som helst. Jag gillar inte att det är så
många som ogillar miranda. Hon är ju fantastisk! Så rolig önskar jag att jag var.

Sen hade vi då barngympa idag, där vi chillade och räknade ner tiden
som vanligt. Bara en månad kvar nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Efter det match i boden
som jag inte vill prata om. Vi vann iallafall inte...

Och nu har jag skrivit alldeles för långt. Ska fortsätta och skala min mandarini.

Kommentarer
Postat av: i

miranda suger

2009-03-23 @ 08:11:48
URL: http://ajverr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0