femte

Sådärja, då var man hemma igen. Mätt och belåten.

Vad vi egentligen gjorde där i stugan lämnar vi osagt, men att munnen sällan
var still kan jag erkänna. Såg fyra filmer, spelade lite spel och grillade lunch ute.
Att man trots det sedan inte var utvilad när man kom hem är ju en helt annan sak...
Roligt hade vi iallafall.

Sen ikväll blev vi bjudna på vinkväll till johans (fina) lägenhet och där bjöd de på
diverse godsaker. Jag åt mest. Såklart. Förlåt... Sista bussen hem och nu sitter
jag här och filosoferar om livets stora frågor:

1. När ska jag få äta igen?
2. När åt jag sist?
3. Var det gott?
4. Är jag hungrig?

Eller stryk den sista, det är inte ens en fråga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0