das helg, hehe

Usch, det var mer än två veckor sedan jag skrev sist. Får typ ångest över hur
mycket jag har framför mig att skriva... Samtidigt måste jag ju få ner allt vi
gjort under dessa två veckor.

Tror jag punktar lite av det:

1. Haft en alldeles fantastisk midsommar (maja upplyste mig redan förra
veckan att nu var det försent att skriva om det men jag gör det ändå, sry...)
i en stuga i lövskär där vi badade ofrivilligt med kläderna i poolen. Sedan

badade vi frivilligt i havet. Första doppet, 19 juni, yey. (Eller var det tjugonde?)


2. Två csi-avsnitt hos kajsa, det är ju tradition och lika mysigt varje gång.

Ena gången följdes avsnittet av ett riktigt deep-talk, andra gången åt vi

kladdkaka special. Båda var uppskattade.


3. Sovit hos ida en natt, och varit helt ensam i huset dagen efter. Eller helt
ensam var jag ju inte, algot var ju med. Vi gick ut och gick en sväng också.
Jättetrevligt.

4. Varit med Jenny på klubbviken med min moster och Kenneth. Vi åkte
båt ut, åt middag, gick på promenad, blev bjudna på lite cider (helt olovligt
för mig eftersom jag inte är lika gammal som jenny, så Kenneth försökte
ta en bild och mms:a till mamma. Han fick inte för pia. Hon trodde inte
mamma skulle uppskatta det...), sov i båten, vaknade i hyfsad tid dagen
efter, åt frukost, pressade hela dagen (blev riktigt bränd) och tog halv
fyra båten hem. Fantastiskt dygn.

5. Fest/myskväll på vägverket som fick en hemsk start vilket inte direkt
höjde våra humör. Slutet blev iallafall lyckligt då vi avslutade med över-
nattning hos mig alla förutom peter och albin. Inte för att det var det som
gjorde det lyckligt, att dom inte var med men ja... Ni fattar.

6. Dagen efter vägverket var en riktigt plåga... Vi var så trötta, kajsa taggade om
till fest igen vilket är värt en stor pokal. Jag, jenny och maja lagade middag och
dog sen våra soffor innan linn och hanna kom och vi såg sex and the city.
Linn var inte vit alltså... Sen efter att dom farit blev vi våldgästade av våra
vänner som varit på lagfest. Alltså blev det inte särskilt tidigt denna natt
heller...

7. Igår såg jag och ida baksmällan. Den var kul!!! Att jag sedan fick sitta precis
bredvid en av luleås hockeykändis gjorde ju inte saken sämre precis...

8. Idag har jag och jenny stekt på storsand. Så gott det gick, alla moln kände
sig ju tvugna att ta vägen precis framför solen... Sen så badade vi också två
gånger. Verkligen badade, vi simmade till och med. Så nu har vi räknat ut att
vi har badat 4 gånger på tre dagar, inte illa.

9. Sen efter stranden idag var det dags för teorikurs, och ja, det känns ju inte
precis lättare... Ett oöverstigligt berg är vad det är...

Så... Är helt slut...
Tror jag ska lägga mig och läsa om jag kunde drömma som jag tiggde till
mig idag när vi handlade. Ja, jag vet, typ 59 år efter alla andra...


Kommentarer
Postat av: maja

BRA CARRO!

2009-06-30 @ 22:49:43
Postat av: cam

cutie;) :*

2009-06-30 @ 23:16:48
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0