tjugoandra

Tre dagar kvar, tre dagar kvar, tre dagar kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen ska jag inte fara till teknikens hus på väldigt, väldigt VÄLDIGT länge.

Igår mös (fint ord...) vi hos linn och sen tog jag min käre vän cykeln och
trampade till ida. Vaknade imorse vid 11, färgade idas hår, for till jobbet,
slutade sju (efter en timme på arcus campingen med bara norska barn...),
kom hem, såg lite morden i mid hos jenny och nu sitter jag här. Redo för
sängen.

Pdol i helgen, har nästan ångest för att jag verkligen inte vet vilken dag jag
ska gå. Lutar åt båda hållen så att säga...

(Näe, varför är jag vaken nu???? Måste gå och lägga mig... Måste även
duscha imorgon på morgonen, får självmordstankar. Hatar att duscha när
man precis vaknat och är jättefrusen... Näe, okej, sängen nu. Godnatt.)

Kommentarer
Postat av: bitte

fina bilder

2009-07-25 @ 21:19:35
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0