fjärde

Igår fick jag umgås med alla mina favoriter typ. Började med att pressa på
trolltjärn med camilla, jenny b och krille. Vi badade lite också, eller inte
camilla, hon låg på bryggan och skvätte vatten på mig när jag skulle dyka i...

Sedan for vi och sjösatte båten i lövskär hamn, lövskär som bara för med
sig goda minnen. Jenny ville att jag skulle bada med fiskarna nedanför
kajen och försökte kasta ner mig. Meeeen, hon lyckades inte.
 

(Från andra, och sista :'(, klassfesten)

På kvällen såg vi iallafall film hos camilla (efter att jag, camilla och erik
ätit middag) och det var mysigt. You rock. Hann även med en sväng till
godishuset. Nämnde jag att jag har ett löfte med mig själv att jag inte
äter godis? Nä, bra. För det är brutet iallafall...


(Från skolavslutningen och jennybs födelsedag)

Camilla släppte av mig på malmudden så jag kunde möta mina vänner
som jag skulle åka hem med, vi gick till fiskekyrkan eller utanför stället
iallafall och sen gick vi tillbaka till jocke där vi körde efterfesttema med
djupa snack. Om politik och framtiden och sånt.

Kom hem rätt sent efter en sväng på max, fastnade vid datorn och är
därför inte lite trött idag... Så det blir att chilla fett mycket hos jenny ikväll,
hon lockade med diverse godsaker också. Kan inte bli annat än perfect.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, vill du enkelt och smidigt tjäna pengar? bli medlem http://www.woopa.se/?ref=baramalin

och börja samla poäng, detta är hur enkelt som hellst - redan under fyra-fem dagar har jag tjänat nästan 2000 kr! värt att prova på

2009-07-10 @ 19:03:47
URL: http://maliiinforsberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0