nittonde

Söndag, har alltså en ny arbetsvecka som ligger framför mig... Detta är dock sista
veckan vilket får mig att på sin höjd vilja sjukanmäla mig, istället för att ta självmord.
Positiv utveckling typ.

I fredags hängde jag med ida och karin, vi hade en "festkväll" (drack cider, rökte
och hängde på max). Sedan sov vi alla i idas föräldrars säng, den är himmelsk.
Resten av helgen har jag spenderat här i Nikkala hos min mormor och morfar.
Och nu börjar jag bli hyfsat less... Att bara umgås med familjen i två dygn utan
att ha någonting annat att göra förutom att prata med varandra tar på krafterna...

Så, vi kanske hörs imorgon. Om jag inte hinner dö först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0