school sux

Såhär glad är jag!!!


PUUUUUUUUUUUUH
Nu kan jag andas ÄNTLIGEN.
Psykologin är färdig, så nu är det no more psykologi på hela terminen!!!
Inte för att den var så hemskt men... Lite cool måste man ju få vara.

Sen upptäckte jag en till lyckoframkallande sak när jag skulle mejla psykologin.
Nämligen att mitt mejl till tompan med mitt DVD-omslag kommit fram!!!
Och varför jag blev så lycklig över det är för att precis när jag skulle spara och
skicka det så hängde sig datorn..................................
Alltså jag blev så less. Var helt säker på att jag skulle vara tvungen att göra om
allt innan redovisningen imorgon. Men icket det, lyckan är total.

När denna torsdag är över kan mitt liv börja igen.
Då tar iosen slut och kvar av veckan är endast fredag som innehåller en lektion
som börjar halv två. B-E-A-utiful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0