Predikanten

Nej, jag har inte dött... Igår var bara en väldigt isolerad dag...
Först var jag i skolan som vanligt (dock slutade vi elva och jag var hos
doktorn också med mitt kliande huvud men det är inte väsentligt.) och
sen när jag kom hem gjorde jag inte det jag brukar göra (sätta mig vid
datorn), utan istället...

började jag läsa denna fantastiska bok!!!



Alltså jag blev helt fast, var till och med tvungen att ta med den till träningen...
Att jag sedan blev så rädd när jag skulle sova att jag inte vågade sticka ner
handen för att stoppa i laddaren i uttaget för att ladda mobilen är inte heller
väsentligt... Somnade iallafall några timmar försent eftersom jag var
tvungen att läsa ut den...

Kommentarer
Postat av: kajbraj

du läste alltså ut en hel bok på en dag?



för mig tog det över en månad....

2009-01-22 @ 23:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0