med andra ord...

Vet inte vad det är för fel på mitt kära internet men det går inte att ladda upp
bilder på bloggen, så sorry guys............ Ska göra ALLT som står i min makt
för att dom ska komma upp, promise!!!

Ikväll har vi spelat spel på östermalm, i peters brors lägenhet. Alltså...
Vi spelade två omgångar med andra ord, och jag var SVETTIG... Det gick
hett till så att säga. Sen chillade vi, innan vi drog en prommis (...) till max.
Så otroligt varmt och skönt ute. Inte längtar man efter värme nej.

 (",) (",) (",) (",) (",)


Kommentarer
Postat av: jempsss..

Hade vi spelat en till omgång hade vi vunnit Carro, det är jag dundersäker på ;D hehe,

2009-01-07 @ 17:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0