fjärde

Idag ställde jag klockan på nio och hör och häpna...
JAG TOG MIG UPP!!

Halv tio visserligen men ändå...

Sen har jag spenderat resten av dagen på lulsundet och matstället.
Var sugen på en kebabrulle. Beställde kebab i pitabröd. Blev ändå
förvånad när jag fick den, trodde jag hade beställt en rulle...

Ikväll är det lite oklart vad som händer, själv är jag sugen på att se australia.
Dock är det lite väl magstarkt att betala 100 spänn... Men som dom säger på
reklamen, 100 000 människor jobbar med film. Låt dom inte förlora sina
jobb genom att använda piratkopiering.

Tänk på det ida...



Julafton, full kusin och en less bror.
Själv läste jag en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0