reeeesume

Under de senaste dygnen har jag:

1. Sett i taket lyser stjärnorna och fortfarande inte bestämt om jag
tycker den är bra eller inte. Jag gillade den på ett sätt samtidigt som den gjorde
mig lite besviken... Sedan tror jag att jag blivit yrkesskadad av l
edarskapsprogrammet när jag ska se film, analyserar sönder allting...




2. Varit ut för för... And... TREDJE gången (wow) och det var riktigt kul!
(Enda gången det varit det...) Glömde kameran vilket jag skulle vilja
skjuta mig själv för (har blivit en nörd) men sånt är livet...........

3. Inte gjort idrottsprov för att jag var på sunderbysjukhus, ett inte alltför

angenämt besök som gjorde mig lite illa till mods på flera olika sätt...


4. Tröstätit en kycklingmacka på mat och prat.


5. Haft unnar-onsdag med ida! Ser ut som att jag menade gunnar men

så är inte fallet, vi åt iallafall kladdis och maxmat. På max åt hon lite dressing
som hon trodde var läsk. Fråga mig inte hur det gick till men kul var det
absolut.


6. Vunnit över gällivare med 12-1!!



7. Haft sovmorgon till tolv i måndags, helt gudomligt underbart. Att jag kom
sent är väl inget att orda om...

8. Haft en jobbig tisdag och gruvat mig inför en ännu värre onsdag...


Kommentarer
Postat av: kicki

äre där pär? :P

2009-02-12 @ 17:08:56
URL: http://christineskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0