tredje

I'M BACK!!!!

Nämen skämt åsido...
Sitter på skolan och letar fakta om shakespear. Eller det gör jag ju verkligen inte...
Provade nyss men så funkade inte google (?????) så jag kan inte göra så mycket.
HEMSKT synd.

Sen så ville jag berätta om idas lilla utbrott innan datorerna startats. Det var nämligen
såhär att hon förra gången vi var i datasalen flyttade ett par hörlurar från en annan
dator till sin egen för att de hon hade inte "funkade" och hon behövde ett par.
(hon tyckte typ de var fula)

Nu när vi sätter oss sätter jag mig vid datorn som numera inte hade några hörlurar
eftersom ida tagit dom. Hon sätter sig vid datorn där det numera finns två. Sen
blir hon verkligen JÄTTEarg när jag vill ta tillbaka det som i teorin är MINA hörlurar
eftersom de tillhör min dator...

Nämen, jag är inte bitter. Fick tillbaka mina hörlurar efter diverse slag och sparkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0