ons

Onsdag, snart helg!!!

Idag hade vi klättring på idrotten. Alltså, klättring. Nog är det kul.
Fast det är ju inte så himla roligt att händerna blir misshandlade dock...
Önskar att jag hade något kul att berätta, typ att någon trillat ner eller nåt...
 Men tyvärr, var inte dramatiskt alls. *gråter*

Efter skolan följde ida med mig hem för att hämta lite skolmaterial,
sa hon... Vet att hon ville träffa mina bröder... Vi bestämde oss iallafall
för att se på film. Jag sa att jag inte ville se någon djup/jobbig/irritationsframkallande
film och vi valde då sex and the city. Sen upptäckte hon att vi hade man
on fire och sa att det var hennes favoritfilm (Trodde det var bolt men okej...),
att den var sjukt bra och allt sånt där.

Jomen det var ju lugnt att han dog i slutet...

Förlåt om det var någon som inte sett den nu, det var min mening att förstöra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0