elfte trodde jag, sextonde var det...

Jag och Ida har fikat på mat och prat varje måndag sedan vi började skolan efter
jullovet. Vi har fikat samma sak varje gång. Nu är det inte detta som bekymrar mig
mest utan det faktum att vi direkt efter fikat gick till kioskbaren och köpte godis...

Ringde just till biblioteket och jag fick INTE vara där på apu:n.
Känner mest för att antingen...

Alternativ a: Hoppa från bergnäsbron och se om det är meningen att jag ska leva.



Alternativ b: Anlägga brand på hela kulturens hus.



Får se hur jag gör...


Kommentarer
Postat av: jennny

Anlägga en brand på kultan tycker jag isåfall. Iallafall på bibblot, för då slipper jag betala min förseningsavgift!

2009-02-16 @ 20:00:21
URL: http://jempish.blogg.se/
Postat av: Kajsa

tyvärr Jenny, men det är då dom behöver din avgift som mest..

2009-02-16 @ 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0