söndag

Nu är jag äntligen hemma, borta bra men hemma bäst som man brukar säga.
Synd bara att jag inte ens kom in i mitt hem... Hade ingen nyckel... Jag har nog
aldrig blivit så less på mig själv som då. Hela familjen är kvar uppe i snesis
och själv är jag hemma hos familjen som aldrig låser dörren. Tror jag skulle
passa bättre in i den.

Nu finns det internet i snesudden! Alltså det är typ största skrällen någonsin!!
Snacka om framsteg. Från ingen täckning alls (förutom i ett fönster om man
stod på soffkanten) till täckning överallt och internet. Fint väder har det också
varit, låg på ett renskinn hela dagen igår och solade. Självklart ser jag ut som
en kräfta nu.

Eller kanske inte kräfta, det var mer igårkväll. Tack och lov att det inte bor så
många där ute i vildmarken. Eller ja, margit sa att "oj, nu har det flyttat hit mer
folk" när hon såg att det fanns fler brevlådor än vanligt samlade. Det
var sju stycken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0