schemt

Nej, jag har inte dött. Har bara flyttat hemifrån för ett tag (ca 3 kvarter bort till jenny).
Idag gick jag hem för att hämta något och upptäckte att jag inte längtar hem alls.
Vi får ju förtusan vara uppe hur länge vi vill!!! Igår såg vi Ps, I love you fram till klockan
12.20 typ, fatta coola.

Annars så myser vi på, äter mycket och rör oss lite (inte alls). Pluggat har vi också
gjort, kan dock säga att jag önskar att hela skolan brann upp. Inklusive min kära
hemsida som jag håller på med. Hade inte blivit ett DUGG ledsen.

Idag har varit en bra dag, fick mvg på hemprovet om riksdag och regering (en stor
överraskning), åt en mjukglass i solen, slutade elva efter idrottsprovet som typ
gick bra (eller ja, ska inte säga något. Tyckte det gick bra sist och då var läraren
så chockad över hur dåligt det gick att han inte kunde berätta att jag fick ig förrän
ett år senare...) och så massa andra bra saker som jag inte orkar skriva ner...

Kan det inte bara bli påsk nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0