lång fre dag

Gårdagkvällen (konstigt ord ändå) bjöd på lite blandade känslor,
att missa sista bussen var väl inte riktigt någon höjdare. Men i
övrigt var kvällen rolig, började på malmudden och sen en snabbis
på lovisas 18-årsfest, där nåååågon hade druuuuuckit upp idas viiiiin.
Hon var lite upprörd.

Sen lyckades jag ta mig in på grace, kunde rabbla personnumret på
legitimationen utan problem, sen när jag skulle säga vad jag hette stod
det helt still. Fatta smart jag måste sett ut...

Tog mig in och sen flöt väl kvällen på utan större bekymmer. Liiiiite
jobbigt att alla skulle vara så äckliga bara... En tappad garderobslapp
senare kändes det som att livet skulle gå under.

Men serrni, det gjorde det inte! Det löste sig som vanligt, en lite irriterad
mamma kom till våran undsättning. Och nu är vi påväg till snesudden.
Och det är krig här hemma. Det enda roliga har varit att calle har kastat
skumbananer och skrikit YEY. Han hade fått sex stycken i ett påskägg
igår. Det var också ungefär det enda godiset som fick plats i ägget.

GLAD PÅSK BTW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0