femtonde

Påsklovet försvinner, precis som alla lov gör. Onsdag idag, ONSDAG.
Usch, jag får rysningar...

Jag och min äldre lillebror ska snart iväg till sveaskog och söka lite
sommarjobb. Antagligen kommer vi inte få, eller Calle kommer få men
inte jag... Så då kommer jag få leva på 4 laxar hela sommaren...
Men, man ska inte klaga, kunde ha varit värre! (elleeeer)

Annars så har jag inte gjort särskilt mycket alls dessa lovdagar.
Ätit pizza hos Markus i söndags. Vi fick sedan skjuts hem vilket kändes
som högsta vinsten på trisslott.
Varit hos Calle och kollat när alla andra spelade poker i måndags.
Det var roligare än det låter.
Bakat chokladbollar hos Jenny igår med henne och Kajsa, fantastiskt gott!
Och fantastiskt trevligt. Förutom att chelsea gick vidare...

Nu ska vi visst fara...

Kommentarer
Postat av: kaj

hahaha, ja fy fan vad du var ledsen över att Chelsea gick vidare...

2009-04-15 @ 11:25:15
Postat av: Peter "Drogba" Öjemar

Gött med Chelsea... eller vänta nu pest eller kolera men hellre det än Liverpool! Glad Påsk Carro (i efterskott)

2009-04-17 @ 11:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0