kaktus

Gud vad jag inte skulle vilja vara vaken nu... Fast plikten kallar och om tio min
kommer jenny hit och då ska vi cykla till barngympan. Planera dagens pass.
Leka. Sen cykla hem och då är jag 200 kr rikare, yey!

När jag kommit hem, ätit, packat, ska jag iväg och träna hade jag tänkt.
Sen till ida, plugga (eller juste,tog inte med mig några böcker hem...)
så det blir väl att chilla dårå. Inte för att det inte är skönt men.

Igår så kom jenny och majsa_n hit först, vi chillade lite, åt lite gammalt
godis och sådär. Sen kom natha också och då kollade vi lite musik-
videor, modegrejer och sen for dom hem och jag däckade i min säng.


Kommentarer
Postat av: kajsa

saknar du fotbollen?

2008-09-21 @ 12:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0