ändå kul

Var just och rotade i köket efter något ätbart. Jag brukar som göra
små dealer med mig själv, till exempel, om det finns dom där
sjukt goda kakorna från ica så får jag ta en sån. Annars får det
vara. Skafferiet innehåller oftast nötter och det får man äta. (Fast 
inte på örnen... Har tydligen börjat elever som är så hyperallergiska
att dom inte ens kan andas nötdoft utan att få reaktioner...)
I frysen får jag ta en biskvi om det finns, arraksbollarna gillar jag
ju ändå inte så det är inte värt det. Brukar oftast sluta med att jag
äter en otinad kanelbulle. Fett gott.

Ikväll blir det att plugga historia, ida kommer tydligen hit på ca
en kvart sådär. Fast först ska vi unna oss lite middag, maten
på skolan var ju verkligen inte ätbar, så vi gick till konsum.
Det är tredje gången vi gör det nu. Dom två första gångerna
hade vi sådan abstinens att vi sprang dit på tjugo min. Idag
hade vi iallafall en halvtimme.

Och imorgon, fredagkväll, då man kanske hade velat vara lite
social med sina kompisar, göra något kul, kanske ränna lite
sådär. Ja, då har vi innebandymatch. Och den är inte ens
hemma... Kommer väl hem vid elva kanske. Fast varför ha ett
liv egentligen?  (okej, förlåt laget, ni är också mina kompisar.)



Såhär kul har vi i skolan.

Kommentarer
Postat av: camilla

ändå kul;)allt bra?

2008-09-27 @ 11:41:46
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0